تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴ از ۱۲ مهر آغاز می‌شود

کارشناسی ارشد

تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد :سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۱۲ مهرماه آغاز می‌شود.
حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور حاوی کد رشته‌ محل‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌محل‌های تحصیلی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از امروز دوشنبه ششم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: تمامی داوطلبانی که در آزمون ورودی دوره‌های ارشد ناپیوسته سال ۹۴ ثبت‌نام کرده‌اند و در جلسه آزمون نیز حاضر بودند، اعم از اینکه در ردیف مجازین به انتخاب رشته قرار گرفته باشند یا خیر، می‌توانند با مطالعه اطلاعیه مذکور و در صورت واجد شرایط بودن حداکثر ۲۰ کد رشته محل را از میان کد رشته محل‌های تحصیلی و یا کدرشته‌های امتحانی مربوط انتخاب و از روز یکشنبه ۱۲ مهر تا روز پنج ‌شنبه ۱۶ مهر به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام کد رشته محل‌های انتخابی به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.

توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که قبلا در ردیف پذیرفته شدگان نهایی (به جز پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه‌ها) قرار گرفته‌اند در صورت انتخاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کدرشته‌محل‌های انتخابی، قبولی قبلی آنان لغو می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش در پایان یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که در یکی از کدرشته‌محل‌های شرایط خاص یا بورسیه پذیرفته شده باشند در این مرحله حق انتخاب نخواهند داشت.

, ,
نوشتهٔ پیشین
پیش‌بینی رشد ۵ درصدی تعداد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تا سال ۹۹/برنامه‌ریزی برای افزایش مقالات علمی
نوشتهٔ بعدی
جذب هیات علمی :۲۵۰ عضو هیات علمی در واحد علوم و تحقیقات جذب می شوند

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!