پذیرش ۳۰۵ دانشجو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان

کنکوران

مدیر آموزش دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان از ثبت‌نام همه پذیرفته‌شدگان این دانشگاه خبر داد و گفت: ریزشی در ارتباط با آمار اولیه قبول شدگان در این مرکز علمی نداشته‌ایم.
محمدحسین کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، اظهارکرد: اصلی‌ترین ویژگی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان پذیرش دانشجو در مقاطح کارشناسی ارشد و دکتری است که همین موضوع باعث شده تا پذیرفته‌شدگان بعد از اعلام نتایج به‌طور ۱۰۰ درصدی در این دانشگاه ثبت‌نام کنند و دلیل عدم ریزش دانشجو همین موضوع است.

وی به پذیرش ۳۰۵ دانشجو در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۴۰ نفر در مقطع دکتری ناپیوسته، ۲۰ دانشجو برای تحصیل در مقطع دکتری پیوسته در رشته فیزیک، ۲۱۰ داوطلب مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و ۳۵ نفر در مقطع کارشناسی پذیرش شده‌اند و با آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

این مسئول با بیان اینکه پذیرش دانشجو در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان فقط در دوره روزانه است، خاطرنشان‌کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده دانشجویان از ۱۶ شهریور به‌مدت یک هفته به‌صورت غیرحضوری ثبت‌نام کردند و پس از آن تا ۲۵ شهریورماه ثبت‌نام متقاضیان به‌صورت حضوری انجام شد.

مدیر آموزش دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم‌پایه زنجان، زمان شروع کلاس‌های درس در این دانشگاه را از چهارم مهرماه اعلام کرد.

نوشتهٔ پیشین
عدم تعادل ظرفیت رشته‌ها با فضای دانشکده بهداشت همدان
نوشتهٔ بعدی
تصویب آیین نامه پذیرش دانشجوی پسا دکتری در دانشگاه پیام نور

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!