آغاز ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها از فردا

کنکور سراسری

مشاور عالی سازمان سنجش از زمان آغاز ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی بدون آزمون دانشگاه‌ها در سال ۹۴ خبر داد.
حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی سال ۹۴ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی است، از فردا روز دوشنبه ۴ آبان ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه هفتم آبان ماه پایان می‌یابد.

لازم به ذکر است برای ثبت نام و انتخاب رشته‌های مذکور تمامی داوطلبان اعم از این که در آزمون سراسری ۹۴ شرکت کرده باشند و یا شرکت نکرده باشند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مربوط ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: کلیه متقاضیان که حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۴ موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی می‌شوند، ضرورت دارد که در مهلت درنظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک مورد نیاز ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب (حداکثر ۵۰ کدرشته محل) اقدام کنند.

توکلی در ادامه گفت: دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته از روز دوشنبه ۴ آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبانی که در آزمون سراسری سال ۹۴ شرکت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل به شرکت در این پذیرش گروه آزمایشی خود را تغییر دهند.

وی در پایان گفت: با توجه به این که پرداخت وجه ثبت نام به صورت اینترنتی است، داوطلبان باید از کارت‌های بانکی عضو شتاب که پرداخت اینترنتی آن‌ها فعال است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار ریال بابت هر گروه آزمایشی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نوشتهٔ پیشین
کدرشته‌های دانشگاه آزاد :تعیین تکلیف برخی کد‌رشته‌های دانشگاه آزاد تا یکسال آینده
نوشتهٔ بعدی
فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه‌طباطبایی ۲ مدرک دریافت می‌کنند+جزئیات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!