فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه‌طباطبایی ۲ مدرک دریافت می‌کنند+جزئیات

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی با اشاره به برنامه‌های این معاونت در سال تحصیلی گذشته گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه علامه طباطبایی از سال آینده دو مدرک تحصیلی دریافت می‌کنند.

غلامرضا ذکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، با اشاره به فعالیت یک ساله مرکز آموزش این دانشگاه، اظهار داشت: مهارت‌های چهارگانه‌ای که برای آینده دانشجویان لازم است و به نوعی در دانشگاه به دانشجویان تعلیم داده نمی‌شود و یا ناقص تعلیم داده می‌شود در این مرکز به دانشجویان تعلیم داده می‌شود.

وی افزود: مهارت‌های زندگی، مهارت هفت‌گانه کامپیوتر،کارآفرینی و یادگیری زبان خارجه در حد مکالمه و دوره‌های آموزشی هنری از این دست دوره‌هاست.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی گفت: از آبان‌ماه سال گذشته تاکنون بیش از ۵ هزار دانشجو در این مرکز آموزش مهارت دیده‌اند و در طرح حکمت که در مردادماه امسال تابستان برگزار شد، سه هزار دانشجو در این دوره‌ها شرکت کردند.

ذکیانی تصریح کرد: طرح اعطای مدرک مهارت به دانشجویان دانشگاه علامه در هیت رئیسه دانشگاه تصویب شد و پس از مطرح کردن با سازمان سنجش با استقبال این سازمان روبرو شد از این رو دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبایی از سال تحصیلی آینده در صورت فارغ شدن از تحصیل در این دانشگاه دو مدرک دریافت می‌کنند که یکی مدرک علمی و دیگری مدرک مهارتی است و این مسئله در دفترچه کنکور سال آینده نیز درج می‌شود.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه علامه در ۲ سال ابتدایی تحصیل خود مهارت‌های عمومی و در دو سال تحصیلی پایانی مهارت‌های تخصصی رشته خود را تعلیم می‌بینند که این مهارت‌ها با اساتید آنها تعیین می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبایی گفت: این دوره‌ها با قیمتی کمتر از بیرون دانشگاه، با حضور اساتید طراز اول با مدرک معتبر و در دانشگاه برگزار می‌شود.

نوشتهٔ پیشین
آغاز ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها از فردا
نوشتهٔ بعدی
ادامه بررسی رشته‌های غیرمجاز دانشگاه آزاد در کمیته ۵ نفره/ دانشجویان مشکلی ندارند

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!