آغاز توزیع کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت از امروز

دکتری

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دکتری وزارت بهداشت فردا ۱۴ آبان برگزار می شود و داوطلبان امروز می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.
محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت، داروسازی، دندانپزشکی و طب سنتی سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ با رقابت بیش از ۸ هزار داوطلب برگزار می شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی تعداد ۸ هزار و ۳۴۱ نفر شرکت کننده هستند که از این تعداد ۵ هزار و ۳۴۷ داوطلب زن و ۲ هزار و ۹۹۴ داوطلب مرد هستند که برای همین تعداد کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است.

وی افزود: این آزمون برای ۶۰ رشته در ۹ صبح پنجشنبه ۱۴ آبان در ۸ شهر تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، کرمانشاه، کرمان، شیراز و اهواز برگزار می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند.

پورکاظمی تاکید کرد: هر رشته دفترچه جداگانه دارد و پس از برگزاری آزمون کلید اولیه ۲۰ آبان ماه منتشر می شود و پس از اعلام نتایج اولیه در نیمه دوم آذرماه به میزان دو برابر ظرفیت، داوطلبان برای مصاحبه معرفی می شوند.

وی گفت: مصاحبه داوطلبان معرفی شده در طی ۱۵ روز انجام می شود و در نهایت قبول شدگان در نمیسال دوم سال تحصیلی جاری تحصیل خود را شروع می کنند.

نوشتهٔ پیشین
پیشنهاد تاسیس مدارس علوم انسانی اسلامی در حوزه علمیه
نوشتهٔ بعدی
۵۱ برنامه درسی در شورای تحول علوم انسانی تصویب شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!