راه اندازی گرایش حقوق تجارت بین الملل و محیط زیست در علوم تحقیقات

مدیرگروه حقوق بین الملل واحد علوم و تحقیقات گفت: گرایش های جدید حقوق تجارت بین الملل و حقوق محیط زیست در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر رشته های حقوق عمومی در مقطع دکتری و حقوق بین الملل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در واحد علوم و تحقیقات فعال هستند، گفت: مقطع کارشناسی ارشد حقوق بین الملل واحد علوم و تحقیقات در سال جاری راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت اساتید حقوق و علوم سیاسی واحد علوم تحقیقات گفت: در حوزه ای مانند حقوق بین الملل رابطه دولت ها با دولت ها مطرح است، بنابراین می توان از ظرفیت اساتید این واحد برای بهبود هرچه بیشتر روابط بین الملل استفاده کرد.

مدیرگروه حقوق بین الملل واحد علوم و تحقیقات در ارتباط با برنامه های آینده گروه حقوق عمومی و بین الملل واحد علوم و تحقیقات تاکید کرد: مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق عمومی در این واحد را پیگیری می کنیم و در صورت تأیید از سال تحصیلی آینده اقدام به پذیرش دانشجو در این مقطع خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: همچنین گرایش هایی چون حقوق تجارت بین الملل و حقوق محیط زیست نیز از جمله پیشنهادات این گروه برای راه اندازی در واحد علوم و تحقیقات است.

وی گفت: خوشبختانه دانشکده حقوق و علوم سیاسی واحد علوم و تحقیقات به واسطه حضور اساتید برجسته و با تجربه و طراز اول از ظرفیت علمی بالایی برخوردار است و همین امر موجب افزایش وزن علمی این دانشکده در بین دانشکده های حقوق و علوم سیاسی کشور شده است. البته برای پیشرفت روز افزون به دنبال جذب اعضای هیأت علمی جوان و نخبه نیز هستیم.

نوشتهٔ پیشین
اعمال نظرات اصلاحی اساتید در بازنگری رشته علوم سیاسی
نوشتهٔ بعدی
تغییر نحوه انتقال دانشجوی ایرانی به داخل/ افزایش تأثیر معدل

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!