پیش‌بینی رشد ۵ درصدی تعداد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات تا سال ۹۹/برنامه‌ریزی برای افزایش مقالات علمی

کنکوران

رئیس واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۹۹ تعداد دانشجویان این واحد ۵ درصد رشد یابد، گفت: برای افزایش تولید سالانه مقالات ISI برنامه‌ریزی کردیم.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی گفت: در حال حاضر واحد علوم و تحقیقات دارای حدود ۴۵۰۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر در مقطع تحصیلات تکمیلی است و این واحد با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی با حدود ۴۰ هزار دانشجو ۶۰۰ رشته تحصیلی در ۲۰ دانشکده و ۸۷۳ عضو هیأت علمی فعالیت می‌کند.

وی افزود: همچنین واحد علوم و تحقیقات بر اساس رتبه‌بندی لایدنت در سال ۲۰۱۵ بین ۷۵۰ دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است و دستاوردهای متعددی نظیر ساخت دریچه قلب با بررسی خواص بیولوژیک در این دانشگاه صورت گرفت.

عباسپور از رشد طرح‌های برون دانشگاهی واحد علوم تحقیقات خبر داد و گفت: در دو سال گذشته تفاهم‌نامه‌هایی با دانشگاه‌های معتبر دنیا داشته‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال ۹۹ تعداد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات از ۴۰ هزار نفر به حدود ۴۷ هزار نفر برسد. همچنین برنامه‌ریزی داریم تعداد رشته‌های تحصیلی از ۶۰۰ رشته به ۷۶۵ رشته، تعداد اعضای هیأت علمی تمام وقت از ۶۳۴ به ۱۳۴۰ و تولید سالانه مقاله ISI از ۱۱۰۰ مقاله به ۱۵۰۰ مقاله افزایش یابد.

,
نوشتهٔ پیشین
ثبت نام غیر حضوری پیام نور :تمدید مهلت ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور
نوشتهٔ بعدی
تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۴ از ۱۲ مهر آغاز می‌شود

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!