تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد دارای مجوز قانونی هستند

کنکوران

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد گفت: تمام رشته محل هایی که دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش دانشجو داشته، دارای مجوز قانونی هستند.


دکتر فرهاد حسین زاده لطفی در جلسه ممیزی رشته محل های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گیلان، با بیان اینکه تمام رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه پذیرش دانشجو طی سال های ۹۳ و ۹۴ دارای مجوز قانونی هستند، اظهار کرد: جای هیچگونه نگرانی برای دانشجویان و خانواده هایشان وجود ندارد.

وی ضمن تشکر از حمایت ۲۴۰ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبیین خط مشی تعیین شده توسط مقام عظمای ولایت، در راستای سیاست های کلی علم و فناوری بر اصلاح نظام پذیرش دانشجو و توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های نهفته در جوانان این مرز و بوم و علاقه  مندی آنان به انتخاب رشته های تحصیلی و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی جهت افزایش مرتبه علمی کشور حرکت خواهد کرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ادامه داد: نیاز کشور به تحصیلات تکمیلی و همچنین تعداد داوطلبانی که در انتظار ورود به کنکور مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند، دانشگاه آزاد اسلامی را بر آن داشت تا جهت رفع نگرانی بدنه سیاست گذاری دولت و مجلس شورای اسلامی توسعه تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود قرار دهد که این توسعه مورد توجه قرار گرفت.

حسین زاده لطفی با اشاره به تقاضای توسعه تحصیلات تکمیلی اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی، خاطرنشان کرد: این تقاضا سبب شد که عدالت آموزشی در سراسر کشور به وجود آید و از اعزام فرزندان ایران اسلامی به دانشگاه های درجه پائین تر از کشور و خروج میلیاردها دلار ارز و ورود خیلی از ناهنجاری ها به کشور جلوگیری شود و این کار بسیار بزرگ و مهمی بود که توسط دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.

وی با بیان اینکه مسئولین دانشگاه آزاد توجه دارند که نباید کیفیت را فدای کمیت کنند، تأکید کرد: با اعزام گروه های تخصصی به تمام استان های کشور ممیزی رشته محل ها در حال انجام بوده که ان‌شاءالله همکاران بتوانند با رعایت حداقل های کیفیت آموزشی پژوهشی در جهت توسعه تحصیلات تکمیلی گام بردارند.

نوشتهٔ پیشین
اجرای نظام ارزشیابی مراکز در دستور کار دانشگاه علمی کاربردی لرستان
نوشتهٔ بعدی
تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای تجهیز خوابگاه‌های علوم پزشکی اهواز

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!