تخصیص ۲۰ میلیارد اعتبار برای تجهیز خوابگاه‌های علوم پزشکی اهواز

کنکوران

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز، ایمن‌سازی و افزایش سطح رفاهی خوابگاه‌ها و پاویون‌های بیمارستان‌های آموزشی این دانشگاه برای آسایش بیشتر و استفاده بهتر دانشجویان خبرداد.

جندی شاپور
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر ساسان موگهی با بیان این‌که این اعتبار با دستور مستقیم رییس دانشگاه اختصاص یافت، اظهارداشت: اختصاص این اعتبار به خوابگاه‌ها و پاویون‌ها در ۶ ماهه دوم سال ٩۴ قطعأ باعث ایجاد تحولی بزرگ در وضعیت رفاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از حمایت ریاست دانشگاه در این خصوص و تخصیص این اعتبار با توجه به نیاز خوابگاه‌ها و پاویون‌های دانشجویان جهت ارتقای سطح کیفیت آن‌ها، گفت: در حال حاضر بیش از سه هزار نفر دانشجوی غیربومی در ١٠ خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ساکن هستند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در سال گذشته با اعتباری بیش از١٢ میلیارد ریال، دو خوابگاه جدید دانشگاه تجهیز شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت ولی برخی کمبودها در تجهیزات هشت خوابگاه دیگر دانشگاه وجود دارد که با اختصاص این اعتبار، به‌زودی تلاش خواهیم کرد تا این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کنیم.

موگهی اظهار داشت: به‌دنبال اجرای طرح تحول نظام سلامت از سال گذشته، با توجه به اجرای طرح ارتقای کیفیت هتلینگ فضاهای درمانی و اولویت بهبود و تعمیر فضاهای مورد استفاده بیماران، توجه دانشگاه بیشتر به بهبود تجهیزات در بخش‌های درمانی بود، ولی همواره بهسازی و تجهیز پاویون‌های کارورزان و دستیاران در بیمارستان‌ها که مشغول ارایه خدمات شبانه‌روزی به بیماران هستند، نیز مد نظر بوده است که اکنون فرصت مغتنمی برای این منظور ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: با اختصاص این اعتبار به‌زودی شاهد تجهیز و بهبود ملموس شرایط رفاهی خوابگاه‌ها و پاویون‌های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خواهیم بود.

نوشتهٔ پیشین
تمامی رشته محل های دانشگاه آزاد دارای مجوز قانونی هستند
نوشتهٔ بعدی
معرفی برترین دانشگاههای دنیا در علوم اجتماعی / «ام ای تی» اول شد

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!