بیانیه دانشگاه رازی در خصوص پخش یک فیلم در روز ۱۳ آبان

کنکوران

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص پخش فیلم «حرامزاده‌های بی‌شرف» از سوی کانون دانشجویی فیلم و عکس این دانشگاه در روز ۱۳ آبان توضیحاتی را ارائه کرد.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی دانشگاه رازی در این بیانیه آمده است: “به دنبال پخش فیلمی در دانشگاه رازی از سوی کانون دانشجویی فیلم و عکس دانشگاه و صدور بیانیه هایی در تقبیح نمایش این فیلم در روز ۱۳ آبان سال ۱۳۹۴ به استحضار جامعه دانشگاهی و ملت شریف ایران می‌رساند که پخش فیلم از سوی این کانون و صدور مجوز پخش در دانشگاه رازی بر اساس دریافت‌های ضد استکباری از فیلم بوده است.

یقیناً فعالان حوزه فرهنگی دانشگاه برخود فرض می دانند که راه «نفوذ» استکبار جهانی بخصوص شیطان بزرگ آمریکا را بنا به فرموده رهبر عظیم الشأن‌مان با جدیّت تمام سد نمایند.

خداوند توفیق پاسداری از خون مقدس شهدا و هوشیاری در برابر نفوذ آمریکا را به تمامی جامعه اسلامی‌مان عنایت فرماید.”

گفتنی است، فیلم حرامزاده‌های بی شرف، یک پروژه سینمایی مشهور برای قهرمان سازی از ارتش آمریکا در خونخواهی از صهیونیست هاست که توسط هالیوود ساخته شده که این فیلم در روز ۱۳ آبان در دانشگاه رازی پخش شد که همین موضوع باعث واکنش برخی تشکل های دانشگاه رازی کرمانشاه شد.

نوشتهٔ پیشین
بین المللی سازی آموزش پزشکی یکی از بسته‌های تحول حوزه آموزش است
نوشتهٔ بعدی
ثبت نام کاردانی :آغاز ثبت‌نام رشته‌های کاردانی موسسات غیرانتفاعی از فردا

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!