جزئیات ارائه واحدهای جبرانی به دانشجویان دکتری آزاد

دکتری

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات ارائه واحدهای جبرانی به دانشجویان دکتری تخصصی آموزشی – پژوهشی این دانشگاه را اعلام کرد.


دکتر حسین زاده لطفی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، گفت: برای دوره دکترای تخصصی آموزشی و پژوهشی با توجه به نحوه ورود داوطلبان به این دوره‌ها چهار واحد جبرانی پیش بینی شده است و ۶ واحد جبرانی دیگر در صورتی که نتوانند حد نصاب نمره را کسب کنند به آنها ارائه می شود.

وی با بیان اینکه حدنصاب نمره یک سوم نمره کل است افزود:‌اگر دانشجویان ۳۳٫۳۳ درصد کمتر بزنند از بین دروس آزمون ورودی دکترای تخصصی ۶ واحد انتخاب شده و به عنوان جبرانی به این دانشجویان ارائه می‌شود و دانشجویان موظف به گذراندن این واحدها هستند.

وی در پایان با بیان اینکه آیین نامه این امر در مهرماه ابلاغ شده است گفت: البته دانشگاه آزاد هم همانند دانشگاه‌های دولتی تعداد واحدهای دروس تخصصی را از ۴۲ و ۴۴ واحد به ۳۶ واحد رسانده است.
دکتری آزاد

نوشتهٔ پیشین
برگزاری آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده در ۲۶ آذر
نوشتهٔ بعدی
اسامی پذیرفته‌شدگان کاردانی فنی و حرفه‌ای امروز اعلام می‌شود

پست های مرتبط

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ارائه دروس جبرانی به دانشجویان دکترا کاملا غیر قانونی است. خصوصا اینکه دستورالعمل غیر قانونی مذکور پس از ثبت نام آزمون، پس از برگزاری آزمون، پس از مصاحبه و پس ثبت نام پذیرفته شدگان تصویب شده. فقط یک شکایت به دیوان عدالت اداری برای لغو این مصوبه کاملا غیر قانونی کافی است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!