بازنگری آیین نامه اعطای تسهیلات پژوهشی دانشگاه علم و صنعت

کنکوران

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: آیین نامه اعطای گرنت(تسهیلات پژوهشی) به اساتید این دانشگاه درحال بازنگری است که تا پایان سال نهایی می شود.


تورج محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بازنگری آیین نامه اعطای تسهیلات پژوهشی به اساتید دانشگاه علم و صنعت در حال بازنگری است که براین اساس اعطای گرنت پژوهشی باتوجه به مازاد فعالیت آنها در حوزه پژوهشی اختصاص می یابد.

وی بیان کرد: در بازنگری آیین نامه اعطای اعتبار پژوهشی به اساتید این دانشگاه زمینه تبدیل دستاوردهای پژوهشی به ثروت نیز مورد توجه قرار می گیرد.

معاون پژوهشی دانشگاه علم و صنعت اضافه کرد: درحال حاضر متوسط میزان اعطای اعتبار پژوهشی به اساتید در این دانشگاه ۷ میلیون تومان و بیشترین میزان این اعتبار ۳۰ میلیون تومان است.

محمدی خاطرنشان کرد: در سال جاری اعتبار کل برای اعطای اعتبار پژوهشی بیش از ۳ میلیارد تومان بود که برنامه داریم این میزان را در سال آینده افزایش دهیم.

وی بیان کرد: مازاد فعالیت اساتید در زمینه آموزش به عنوان کار اضافی بشمار می رود اما در حوزه پژوهشی این روند وجود ندارد که دانشگاه علم و صنعت درحال برنامه ریزی است تا بتواند حداقل فعالیت های پژوهشی اساتید را تعیین و براساس مازاد فعالیت های پژوهشی اقدام به اختصاص اعتبار پژوهشی کند.

نوشتهٔ پیشین
آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی پیام نور از سه‌شنبه
نوشتهٔ بعدی
مجله تخصصی فیزیک واحد علوم و تحقیقات نمایه آی اس آی شد

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
error: Content is protected !!